bildirim ikonu
Ana içeriğin başı

Diğer Konular

11.1 Aranmak /SMS almak istemiyorum

Hızlı çözüm için hafta içi mesai saatleri içinde 0850 222 2 900 nolu Sizi Dinliyoruz hattımızı arayabilirsiniz.

Talebim acil değil, buradan iletmek istiyorum.

11.2 Beni neden aradınız

Hızlı çözüm için hafta içi mesai saatleri içinde 0850 222 2 900 nolu Sizi Dinliyoruz hattımızı arayabilirsiniz.

Talebim acil değil, buradan iletmek istiyorum.

11.3 Farklı müşteri için aranıyorum / SMS-email geliyor

Hızlı çözüm için hafta içi mesai saatleri içinde 0850 222 2 900 nolu Sizi Dinliyoruz hattımızı arayabilirsiniz.

Talebim acil değil, buradan iletmek istiyorum.

11.4 Çağrı merkezine ulaşamıyorum

İslemlerinizi internet subemiz ve ATM'lerimiz araciligiyla tamamlayabilir veya Bankamiz cagri merkezine 09:00-10:00/17:00-18:00 saatlerinde daha hızlı ulaşabilirsiniz.

Ayrıca talep ve şikayetlerinizle ilgili mesai saatleri içinde 0850 222 2 900 nolu sizi dinliyoruz hattımızı arayarak da destek alabilirsiniz.

11.5 EFT işlemimin iptalini / iadesini istiyorum

Değerli müşterimiz, EFT işleminizin iptal edilebilmesi için karşı bankanın mutabakatı gerekmektedir.

Mutabakatın yapılabilmesi için 0850 222 0 900 nolu hattan Çağrı Merkezimizi arayarak karşı bankaya EFT iptal mesajı gönderilmesini talep edebilirsiniz.

11.6 QNB Finansbank’a iş /staj başvurusu için bilgi almak istiyorum

QNB Finansbank'ta kariyerle ilgili tüm sorularınızın cevabı burada!

11.7 Usulsüzlük ihbarı

Personel, müşteriler ve 3. şahıslardan kaynaklı dolandırıcılık, sahtekarlık ve suistimallerin tespiti veya duyumu halinde QNB Finansbank Denetim Komitesi'ni bilgilendirme için buradan ulaşabilirsiniz.
Bildiriminiz ilgili yasalar kapsamında gizlilik esasları çerçevesinde değerlendirilir.

Devam

11.8 Farklı bir konuda talebim / şikayetim var