ATM ve Şubeler

Telefon Bankacılığı

Yardımcı olmak, sorununuzu çözmek, memnuniyetinizi sağlamak için: Sizi Dinliyoruz!

Sizi Dinliyoruz

Telefon Bankacılığı 0850 222 0 900

Finansbank'tan herhangi bir ürüne sahipseniz ve Bankacılık İşlemleri Sözleşmenizi imzaladıysanız, 7 gün 24 saat 0850 222 0 900'e ulaşarak müşteri numarası ve şifrenizi alabilir, anında müşteri danışmanlarımızdan hizmet almaya başlayabilirsiniz.

Aynı zamanda web sitemizde yer alan 'Anında Şifre' menüsünden de kolaylıkla şifre ve müşteri numaranızı alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı'nda yer ve zaman kısıtlaması yoktur. Şubeye gitmeden, cep telefonunuzdan, sabit telefonunuzdan, şubelerimizde yer alan kiosklardan müşteri danışmanlarımızla kolayca ve güvenle, tüm kredi kartı ve bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

EFT , havale , swift (yurtdışına para gönderimi) dışındaki tüm işlemlerinizi ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz. EFT ücreti sabit 10 TL'dir. Ayrıca yurtdışı para transferlerinde Finansbank swift ücreti ve karşı banka tarafından işlem maliyeti alınmaktadır.

0850 222 0 900 ile yapacağınız görüşmeler için kullanmakta olduğunuz telefon operatörünün belirlediği tarifeye bağlı olarak ücret ödersiniz. Yurt dışından yapacağınız aramalarda +90 850 222 0 900'ü tuşlayabilirsiniz.

Finansbank Telefon Bankacılığı'na '444 0 900' numaralı telefonumuzdan da ulaşabilirsiniz.

Finansbank müşterisi iseniz kartınız veya hesabınızla ilgili işlemler yapmak, bilgi almak, taleplerinizi iletmek için, müştemiz değilseniz de bilgi almak amacıyla 0850 222 0 900'den hizmet alabilirsiniz.

0850 222 0 900'ü haftanın 7 günü 24 saat arayabilir, hizmet alabilirsiniz.

Sesli Yanıt Sistemi müşteri danışmanına bağlanmadan size özel bilgi ve menü seçenekleri sunan, işlemlerinizi kart numaranız ve şifreniz ile kolayca yapabileceğiniz, bunun yanında herhangi bir şifreye ihtiyaç duymaksızın bankamızın günlük oran bilgileri veya güncel kampanya bilgilerini dinleyebileceğiniz bir otomatik cevaplama sistemidir. Sesli Yanıt Sisteminden faydalanmak için ayrıca bir başvuru yapmanıza gerek yoktur.

Siz müşteri numara ve şifrenizi kimseyle paylaşmadığınız sürece Telefon Bankacılığı ve Sesli Yanıt Sistemi'nden yapacağınız işlemler için bankamız her türlü güvenlik kontrolünü yapmaktadır. Sesli Yanıt Sistemi'nde yaptığınız tuşlamalar tamamen otomatize sistemler üzerinde olduğundan şifrelerinizin tespit edilmesi mümkün değildir. Telefon Bankacılığı ile yapacağınız işlemlerde tüm görüşmeleriniz kayıt altına alınmakta, sizin dışınızda hiç kimsenin işlem yapamaması için maksimum güvenlik önlemleri, teyitleri uygulanmaktadır.

Telefon Bankacılığı müşteri numaranızı 0850 222 0 900'ü arayarak tekrar öğrenebilir, kesintisiz hizmet almaya devam edersiniz.

Telefon Bankacılığı müşteri numaranızı, 0850 222 0 900'ü arayarak tekrar öğrenebilir, kesintisiz hizmet almaya devam edersiniz.

Aynı zamanda web sitemizde yer alan 'Anında Şifre' menüsünden de kolaylıkla şifrenizi yenileyebilirsiniz.

Kredi kartı şifrenizi; 0850 222 0 900 Telefon Bankacılığı hattımızdan, diğer işlemler > şifre işlemleri > kart şifre işlemleri adımlarını izleyerek belirleyebilirsiniz.

İşlem saatlerinin listesini aşağıda görebilirsiniz:

  0850 222 0 900
EFT 09:00-16:30
DÖVİZ İŞLEMLERİ Saat sınırı yok
HAVALE Saat sınırı yok
REPO KIRMA 09:00-16:00
REPO İPTALİ 09:00-21:00
REPO DEĞİŞİKLİK 09:00-21:00
VADELİ MEVDUAT Saat sınırı yok
VİRMAN Saat sınırı yok
TRAFİK CEZASI ÖDEMESİ Saat sınırı yok
SWIFT Saat sınırı yok
VERGİ ÖDEMESİ Saat sınırı yok
MOTORLU TAŞIT VERGİSİ Saat sınırı yok
FON ALIŞ-SATIŞ 09:00-13:30 , 16:30-09:00
HAZİNE BONOSU 09:00-16:00
HAZİNE BONOSU DEĞİŞİKLİK 09:00-19:00
HAZİNE BONUSU İPTAL 13:30-21:00
FON 5 LİKİT 09:00-13:30//16:30-09:00
FON 3 BONO FON 09:00-13:30//16:30-09:00
FON 4 NAKİT 09:00-13:30//16:30-09:00
FON 2 AGRESİF 09:00-13:30//16:30-09:00
FON 8 DENGE 09:00-13:30//16:30-09:00
FON 7 DEĞER 09:00-13:30//16:30-09:00
FON 6 YENİ EKONOMİ 09:00-13:30//16:30-09:00
FON 1 AKTİF FON 09:00-13:30//16:30-09:00

Hesabınızdan kredi kartı ödemelerinizi gerçekleştirebilir, otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Ekstrelerinizin düzenli olarak bildirilmesi için sms, faks yada e-mail talimatı verebilirsiniz.

Kredi kartınızın güncel ve detaylı borç bakiyesi, ekstre bakiyesi, hesap kesim tarihi, son ödeme tarihi ve limitinizi öğrenebilir, limit arttırım talebinde bulunabilir, bilgi güncelleme işlemlerinizi yapabilir, kredi kartı ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Kart şifrenizi belirleyebilir, kırılan, kaybolan ya da çalınan kartınızı iptal ettirebilir, yeni kart talebinde bulunabilir, ekstrelerinizin faks, e-mail yada sms ile bildirilmesi için talimat verebilirsiniz. Bunun yanında şifre işlemlerinizi tamamlayabilir, kredi kartının ile ilgili her türlü kampanya ve miles fırsatlarımızdan yararlanabilirsiniz.

Uçak biletinizi; 0850 222 0 900 Telefon Bankacılığı hattımızdan, diğer işlemler > kart işlemleri > diğer tüm kart işlemleri > miles işlemleri adımlarını izleyerek talep edebilirsiniz.

Cevap bulamadığınız sorularınız için 7 gün 24 saat 0850 222 0 900'ü arayarak yardım alabilirsiniz.

İşletme Bankacılığı Hizmet Hattı 0850 222 1 900

Yoğun iş temposu içinde bankacılık işlemleri ve danışmanlık hizmetleri için şubeye gitmek yerine telefonla hizmet alarak zamandan ve paradan tasarruf etmek isteyen küçük ve orta boy işletmeler hizmet alabilir...

Size en yakın Finansbank şubesinde Portföy yöneticiniz ile görüşerek başvuru formlarımızı doldurduktan sonra, kullanıcı kodunuz, parolanız ve şifreniz size bildirilecektir. Kullanıcı kodunuz, parolanız ve şifrenizi aldıktan ve telefon bankacılığı kullanımınızı aktif duruma getirtdikten sonra bankacılık işlemlerinizi telefonla yapmaya başlayabilirsiniz.

0850 222 1 900'den 1'i tuşladığınızda İşletme Bankacılığı Hizmet Hattı'na bağlanırsınız. Talep ettiğiniz işlemlere göre işlem listeniz oluşmaktadır. Finansbank İşletme Bankacılığı Hizmet Hattı tüm işlem listesi için lütfen tıklayınız.

0850 222 1 900'den 2'yi tuşladığınızda ise KobiFinans Danışma Hattı'na bağlanarak ithalat, ihracat, gümrük işlemleri, vergi, denetim, muhasebe ve mevzuat konularında ücretsiz danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Finansbank, küçük ve orta boy işletmelere ve girişimcilere ihtiyaç duydukları her konuda başvurmaları için Türkiye'nin ilk bilgi ve danışmanlık hizmet paketi KobiFinans'ı oluşturmuştur. KOBİ'lerin danışma merkezi KobiFinans, KobiFinans İnternet Portalı www.kobifinans.com.tr, KobiFinans Dergisi ve KobiFinans Danışma Hattı'ndan oluşan bir çözümler bütünüdür.

KobiFinans Danışma Hattı üzerinden, hafta içi mesai saatleri içerisinde İthalat, İhracat, Mevzuat, Gümrükleme, Vergi, Muhasebe, Denetim konularında, alanında deneyimli uzmanlar tarafından, Finansbank müşterisi olsun olmasın tüm KOBİ ve girişimcilerin soru ve sorunlarına çözüm bulunmaktadır.

www.kobifinans.com.tr üyesi iseniz, Danışma Hattı'ndan doğrudan yararlanabilirsiniz. Henüz www.kobifinans.com.tr'ye üye olmadıysanız, Danışma Hattı'ndaki müşteri temsilcilerimizin yardımı ile hemen kayıt olarak hizmet almaya başlayabilirsiniz. Üstelik bu kayıt sayesinde otomatik olarak www.kobifinans.com.tr üyesi haline gelerek birçok avantajdan da ücretsiz faydalanma şansına sahip olacaksınız.

İşletme Bankacılığı Hizmet Hattı'ndan 7 gün 24 saat, KobiFinans Danışma Hattı'ndan ise hafta içi mesai saatleri içinde yararlanabilirsiniz.

Eft ve Swift ( Yurt Dışı Para Tranferi ) dışındaki tüm işlemlerinizi (danışmanlık hizmeti dahil) ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz. EFT ücreti sabit 7 TL'dir. Ayrıca yurtdışı para transferlerinde Finansbank swift ücreti ve karşı banka tarafından işlem maliyeti alınmaktadır.

0850 222 1 900 ile yapacağınız görüşmeler için kullanmakta olduğunuz telefon operatörünün belirlediği tarifeye bağlı olarak ücret ödersiniz. Yurt dışından yapacağınız aramalarda +90 850 222 1 900'ü tuşlayabilirsiniz.

İşletme Bankacılığı Hizmet Hattı'na 444 1 900 numaralı telefonumuzdan da ulaşabilirsiniz.

Kurumsal Müşteri Destek Hattı 0 216 522 49 94

İnternet Şubesi hizmetlerinden faydalanan Kurumsal müşterilerimize yönelik hizmet verilmektedir.

Destek hattından hizmet almak için ayrıca bir başvuru yapmanıza gerek yoktur. İnternet Şubesi için doldurmuş olduğunuz formlar hizmet almanız için yeterlidir.

İnternet Şubesinde işlem yapmak için gerekli olan, kullanıcı kodu ve şifrenizi nasıl kullanacağınızı, gelen şifre zarflarını nasıl tanımlayacağınızı, nasıl işlem yapacağınızı öğrenebilir, İnternet Şubesi yüksek güvenlik ayarları işlemleri hakkında yardım alabilirsiniz.

İnternet Şubesi Kurumsal Şube Destek Hattı'nı 7/24 arayabilirsiniz.