ATM ve Şubeler

Kredi Kartları

Yardımcı olmak, sorununuzu çözmek, memnuniyetinizi sağlamak için: Sizi Dinliyoruz!

Sizi Dinliyoruz

CardFinans Classic Card (Visa, MasterCard), CardFinans Gold Card (Visa, MasterCard), CardFinans Platinum Card (Visa), E-CardFinans (Visa Sanal Kart), CardFinans GO, BeKart, Kosifler Oto Gold Kredi Kartı, BÜMED Gold Card, TED Kredi Kartı, TED Gold Card, İFMC Kredi Kartı, Paul&Shark Gold Kredi Kartı, Fenerbahçe SK Kredi Kartı, Bursaspor SK Kredi Kartı, Ankaragücü SK Kredi Kartı, Sivasspor Kredi Kartı, BİLMED Gold Kredi Kartı, KALİD Kredi Kartı, Kabataş Gold Card, Onur-Air Havayolları Kredi Kartı, BAL Kredi Kartı, DOD Kredi Kartı, KMD Kredi Kartı.

CardFinans ile 1000'i aşkın marka ve 120.000'in üzerinde alışveriş noktasında beklentilerinizin ötesinde avantajlar ve hayatınızı kolaylaştıracak hizmetler sizi bekliyor.

Evet. Tüm Finansbank Kredi Kartı sahipleri CardFinans özelliklerinden yararlanabilirler.

Finansbank üye işyerleri başta olmak üzere Visa ve MasterCard logosu bulunan tüm harcama noktalarında kullanılır. Taksit, indirim ve ParaPuan kazanma avantajı sağlar.

ParaPuan, para yerine geçen özel puandır. Kazanılan ParaPuan'lar, "CardFinans Güç sizde işareti"nin görüldüğü her yerde para olarak harcanabilir. İstenildiği takdirde, CardFinans Miles programından yararlanılarak Finansbank Telefon Bankacılığı 0850 222 0 900 'ü aranarak istenilen havayolu şirketinden uçak biletleri ya da Varan Turizm'den otobüs bileti alınabilir. Ayrıca biriken ParaPuan'lar ile tüm operatörler için TL yükleme yapılabilir, dakika alınabilir.

Finansbank Kredi Kartı'nız ile harcama yaptığınızda, ParaPuan kazanırsınız.

Acil Asist'le, her türlü ihtiyacınızda anında yanınızdadır. Acil Asist sizin için; Araç Yardım, Ferdi Yardım ve Konut Yardım hizmetleri sağlamaktadır.
Acil Asist: 0212 336 75 85

Sosyal Asist, her türlü ihtiyacınızda anında yanınızdadır. Sosyal Asist sizin için; Bilgi ve Organizasyon hizmetleri sağlamaktadır.
Sosyal Asist: 0212 336 75 85

CardFinans başvurusu yapmak için 18 yaşını doldurmanız ve düzenli gelir sahibi olmanız yeterlidir.

18-26 yaş arası üniversite öğrencisiyseniz veya çalışıyorsanız, talebiniz CardFinans GO başvurusu olarak değerlendirilir.

Ad, soyad ve cep telefonu bilgilerinizle www.gucsizde.com 'dan ya da dilerseniz cep telefonunuzdan 2273*'e sadece CARDFINANS yazıp kısa mesaj göndererek CardFinans başvurusu yapabilirsiniz.

Üstelik şimdi 15 Dakikada CardFinans logosunu gördüğünüz tüm şubelere kimliğinizle birlikte giderek CardFinans'a başvurabilir ve 15 dakika içinde kartınıza sahip olabilirsiniz! Size en yakın 15 Dakikada CardFinans Şubesi için tıklayın.

Ayrıca Hemen Başvurun bölümünden, www.finansbank.com.tr adresinden,
0850 222 0 900 'den, Finansbank Şubelerinden veya üye markalardan başvuru yapılabilir.

CardFinans Platinum'a da Finansbank Şubeleri aracılığıyla kolayca başvurabilirsiniz.

*Bu kampanyaya tüm operatör aboneleri katılabilir. Kampanyaya katılım, operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden bir kısa mesaj olarak ücretlendirilir.

CardFinans'a başvurmak için kefil gerekmemektedir ancak yabancı uyruklu kişiler için kefil gerekmektedir.

Hesap Kesim Tarihinizi 0850 222 0 900 Telefon Bankacılığını arayarak veya İnternet Şubesi'nden değiştirebilirsiniz. Hesap Kesim Tarihi 180 günde bir değiştirilebilmektedir.

Tüm kredi kartları için aynı limit verilir, tüm kart için ortak limit kullanılır.

Sizin limitinizin belirlediğiniz bölümünü ek kart limiti olarak tanımlatabilirsiniz.

Kredi Kartı Ücretleri; CardFinans hamili müşterilerimize sunduğumuz taksit, ParaPuan, indirim gibi avantajların sürekliliğini sağlamak, kalitesini korumak amacıyla ve yine müşterilerimize 1 sene boyunca sunduğumuz hizmetler (ekstre, limit, yardım hizmetleri vb.) ile kartların 7 gün 24 saat dünyanın her yerinde kullanılabilmesine olanak sağlayan sistemin işletilmesine ilişkin tahsil edilen masraf türüdür.

Bankacılık İşlemleri Sözleşmesi'nde de açıkça yer alan bu uygulama, tamamen yasal düzenlemeler çerçevesindedir.

Bankamız ile kart hamilleri arasında imzalanmış olan Bankacılık İşlemleri Sözleşmesi'nde çok açık ve net olarak kart ücreti ve ilerleyen yıllarda yıllık üyelik ücreti ödeneceği bilgisi yer almaktadır.

T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Rekabetin ve Tüketicinin Korunması Genel Müdürlüğü, kamuoyunda yanlış bilgilendirme sonucu olası Tüketici Hakem Heyetleri'ne şikayet başvurularını da dikkate alarak, Tüketici Hakem Heyetleri'ne gönderdiği 2007/02, 2007/03 nolu Genelgeleri ile, kredi kartı ücretlerinin yasal dayanakları ve sözleşmede kredi kartı ücretlerinin alınacağına ilişkin hüküm var ise, ücretin ödenmesi gerektiği açıklanmıştır. Diğer taraftan, Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik'in 18. maddesinde, kredi kartı sözleşmelerinde yapılacak değişikliklerin kart hamiline hesap özeti ile bildirileceği, kart hamilinin kartını kullanmaya devam etmesi halinde, sözleşme değişikliğini kabul etmiş sayılacağı, kart hamili değişikliği kabul etmek istemezse kartını iptal etmek suretiyle sözleşmeyi feshetmek hakkına sahip olduğu düzenlenmiştir.

Bu çerçevede kart hamillerinden alınan kart ücreti ve yıllık üyelik ücreti sözleşmeye ve yasal düzenlemelere istinaden belirlenerek tahsil edilmektedir.

Kredi kartı ekstreleri müşterilerimize ait hesap kesim tarihinde düzenlenerek aynı gün gönderilmekte olup, ulaşmama olasılığına dair 0850 222 0 900 numaralı Telefon Bankacılığımızı arayarak ekstre adresinizin güncelliğini kontrol edebilir, aynı yoldan 7 gün 24 saat borç bilgilerinize ulaşabilir veya internet şubemiz aracılığı ile borç bakiyenizi görüntüleyebilirsiniz.

Kredi kartı limit arttırım talebiniz ile ilgili size daha kısa sürede yardımcı olabilmemiz amacı ile 0850 222 0 900 numaralı Telefon Bankacılığımız ile görüşmenizi rica ederiz. Telefon Bankacılığımızın sesli yanıt sistemini kullanarak da gerçekleştirebileceğiniz talebiniz en kısa zamanda işleme alınacaktır.

Müşterilerimizin kredi veya kredi kartı talepleri Bankamız kredi politikaları çerçevesinde oluşturulan kriterler doğrultusunda değerlendirilmektedir. Değerlendirme sonucunun, kredi kartı veya kredi talebinin olumlu cevaplanabilmesi için öngörülen değerlerin altında olması halinde sözkonusu talepler karşılanamamakta ve tarafınızla paylaşılmış red bilgisi mevcut ise alınabilecek farklı bir aksiyon bulunmamaktadır.

CardFinans Kartlarının yıllık ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.

CardFinans Kartlarının kayıp ve çalıntı durumunda yenilenme ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.

CardFinans Kartlarının faiz oranları hakkında bilgi almak için tıklayınız.

17.12.2010 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan Yönetmelik ile, Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik'te değişiklik yapılmıştır.

Buna göre asgari ödeme oranları; kredi kartının tahsis tarihi ve limitlerine göre, tarih bazında farklılık göstermektedir.

Hesap özetinde belirtilecek son ödeme tarihine kadar, hiç ödeme yapılmaması veya asgari tutarın altında ödeme yapılması durumunda, asgari tutarın ödenmeyen kısmı için hesap özetinde belirtilen oranda gecikme faizi, kalan bakiye (asgari tutarın ödenmeyen kısmı hariç) için ise hesap özetinde belirtilen oranda akdi faiz işletilmektedir.

Yurtiçinde ve yurtdışında, VISA/MasterCard anlaşmalı herhangi bir bankanın şubesinden -Finansbank olabilir, olmayabilir- CardFinans'ınızı göstererek, limitiniz dahilinde istediğiniz kadar nakit kredi çekebilirsiniz. İsterseniz, yurtiçindeki ve yurtdışındaki tüm ATM otomatik vezne makinalarını kullanarak, günün 24 saati de nakit kredi çekebilirsiniz.

Aynı zamanda Telefon Bankacılığı ve İnternet Şubesi yoluyla da kredi kartınızla nakit kredi kullanabilirsiniz.

CardFinans nakit avans ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.

CardFinans nakit avans ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Kredi kartı borcunuzu, www.finansbank.com.tr'den, www.cardfinans.com.tr'den, 0850 222 0 900 'den, Finansbank Şubeleri'nden, Nakit24 ve Nakit24 Ekstra'lardan, on-line bağlantılı PTT şubelerinden, Halkbank, Finansbank'ın 111 Banka ve 998 şube kodunu belirterek tüm bankalardan EFT talimatıyla, Finansbank şubeleri, Telefon Bankacılığı ve Internet Şubesi'nden verilecek Otomatik Ödeme Talimatı aracılığıyla ödeyebilirsiniz.

En yakın Finansbank şubesine haber verebilir ya da Telefon Bankacılığı'na 0850 222 0 900 'den ulaşarak müşteri danışmanlarımıza bildirebilirsiniz.

Mail-order; kartınızın fiziksel olarak bulunmadığı ortamda, yani mektup ile sipariş, telefon veya internet aracılığı ile yapılan kredi kartıyla alışveriş işlemidir. Kartınız bu işleme açıktır, ancak arzu ederseniz kapattırabilirsiniz.

Ticari ve yeniden satış amaçlı toplu alışverişler için yapılan harcamalarda bireysel kredi kartlarının kullanılması halinde ParaPuan hakkından ve diğer tüm kampanya uygulamalarından faydalanılamaz.

  • "Harcama İtiraz Formu" doldurulup imzalanarak 0 216 524 00 35 no'lu faksa gönderilmelidir. "Harcama İtiraz Formu"na ulaşmak için tıklayınız.
  • Formun gönderilmesinin mümkün olmadığı durumlarda, itiraza konu işlemlerin ve itiraz nedeninin açıkça belirtildiği, imzalı itiraz dilekçesi de gönderilebilir.

İmzalı itiraz formunuzu, herhangi bir Finansbank Şubesi aracılığıyla, 0 216 524 00 35 no'lu faksımıza iletebilirsiniz.

  • Formda itiraza yol açabilecek nedenler yer almaktadır. Form üzerinde itiraz nedeninize uygun olan neden kodlarından yalnızca biri işaretlenmelidir. Formda, itiraz nedenine uygun bir seçenek yer almıyor ise "Diğer" seçilmeli ve itiraz nedeni açık olarak belirtilmelidir.
  • İtiraza konu işlem EKKART numarası kullanılarak gerçekleştirilmiş ise formun Ekkart hamili tarafından imzalanması gerekmektedir.
  • İtiraza konu olan tüm işlemler, formda belirtilmelidir. 3 adetten fazla işleme itiraz ediliyor ise işlem detayları için Ek Form da doldurulup gönderilmelidir. Yalnızca formda belirtilen işlemler için inceleme başlatılabileceğini bilgilerinize sunarız.
  • Formda yer alan bazı itiraz nedenleri ile ilgili ek doküman /belge sunulması gerekmektedir. Örneğin itiraz nedeniniz: " İşyeri iadeyi kabul etti ancak hesabıma tutarı iade etmedi" ise; iade/alacak belgesi ya da slibinin form ekinde Bankamıza ulaştırılması gerekmektedir. İtiraz nedenine göre gerekli olan ek bilgi ve belgeler, formda belirtilmiştir.

İtirazınız; 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ile Uluslararası Kredi Kartı Kuralları ve ilgili sair mevzuat çerçevesinde, incelenmek üzere işleme alınacaktır. Geçen sürede mağdur olmamanız için, itiraza konu işlem tutarları, yukarıda anılan mevzuat çerçevesinde, yapılacak inceleme sonuçlanıncaya kadar Bankamız nezdinde yapılacak değerlendirme neticesinde uygun bulunması halinde kredi kartı hesabınıza geçici olarak alacak kaydedilecek ve tarafınıza itirazın işleme alındığına dair SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.

İtirazınızın olumlu sonuçlandırılamaması halinde; sonuç ile ilgili tarafınıza ayrıca bilgilendirme yapılarak, söz konusu işlem tutarları kredi kartı hesabınıza faiz ve diğer ücretler ile birlikte tekrar borç kaydedilecektir. Olumlu sonuçlanması halinde ise; itiraza konu işlem/işlemler ile ilgili, hesabınıza yansıyan faiz ve diğer ücretler iptal edilecektir.