ATM ve Şubeler

Nakit Yönetimi

Kurumsal Bankacılık bizim için çok şey ifade ediyor: Takım ruhu, güçlü iletişim ve akıllı çözümler.

Nakit Yönetimi

İşinizin her aşamasında olduğu gibi tahsilâtlarınızın ve ödemelerinizin dengesini kurmak, nakit akışınızın düzenini ve verimliliğini sağlamak için sunduğumuz ürün ve hizmetlerle de sizin yanınızdayız.

Siz de bize katılın, nakit yönetimi konusundaki operasyonel yüklerinizi ve maliyetlerinizi azaltmanın avantajlarını yaşayın.

Finansbank - TÜRMOB İşbirliği ile Luca - Banka Hesap Hareketleri Entegrasyonu

Luca-Banka Hesap Hareketleri Entegrasyonu projesi; Türkiye'nin ilk web tabanlı merkezi muhasebe sistemi Luca'ya üye olan Finansbank müşterisi mali müşavirlerimiz ve onların müşterileri için banka hesap hareketlerinin muhasebe kayıtlarının tümüyle otomatik olarak yaratılmasını sağlayan özel bir uygulamadır.

Banka hesap hareketlerinin muhasebe kayıtlarına aktarım süreci tamamen otomatikleştiren bu uygulama; Türkiye Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliği (TÜRMOB) ile Finansbank işbirliğinde yürütülmektedir.

Luca - Banka Hesap Hareketleri Entegrasyonu Neler Sağlar?

  • Yoğun emek gerektiren manuel muhasebeleştirme süreçleri yerine muhasebe operasyonlarınızda verimlilik ve zaman tasarrufu sağlar.
  • Operasyonel risklerin minimize edilerek, hesap hareketlerinin hızlı, güvenli ve hatasız bir şekilde muhasebeleştirilmesine olanak tanır.
  • Mali müşavirlerin müşterileri adına tanımlayacağı kullanıcı kodu ile hesap hareketi bilgilerine Luca muhasebe programı üzerinden 7/24 erişebilmesine imkân tanır.
Uygulamadan Kimler Faydalanabilir?
Luca - Banka Hesap Hareketleri Entegrasyonu Uygulamasını Kullanmak İçin Yapmanız Gerekenler
Başvuru Sonrası Sistem Nasıl İşliyor?

Tüm kurumsal vergilerinizi ve motorlu taşıtlar vergilerinizi Finansbank Şubeleri'nden çekle ya da nakit olarak ödeyebileceğiniz gibi, www.finansbank.com.tr'den İnternet Şubesi aracılığıyla da hiç vakit kaybetmeden ödeyebilirsiniz.

Bankalar İçin Vergiler Arası İlişkiler Tablosu

SGK primlerinizi on-line olarak istediğiniz Finansbank Şubeleri'nden veya Finansbank İnternet Şubesi'nden gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca hesabınızdan veya kredi kartınızdan talimat girişi yaptırarak primlerinizin otomatik olarak ödenmesini sağlayabilirsiniz.

Sıkça Sorulanlar

Yoğun fatura yükünüz için büyük kolaylık.

Telekom (telefon, data hattı, teleks, faks, mobil araç telefonu), Kablolu TV, Su, Doğalgaz, Elektrik, Cep Telefonu (Turkcell, Avea, Vodafone) faturalarınızı hiçbir zahmete girmeden Finansbank'taki hesabınızdan ödeyebilirsiniz.

Otomatik fatura ödeme işlemlerinden nasıl faydalanabilirsiniz?

  • Otomatik fatura ödeme işlemlerinden yararlanabilmeniz için herhangi bir Finansbank şubesine son dönem faturanızla beraber gelmeniz ve "Otomatik Ödemeler Başvuru Formu"nu doldurmanız yeterlidir.
  • Ayrıca İnternet Şubesi ve Telefon Bankacılığı aracılığı ile talimat vererek ödemelerinizin otomatik olarak yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Avantajları nelerdir?

  • Finansbank'tan yapacağınız otomatik fatura ödemeleri ücretsizdir.
  • Kendi adınıza kayıtlı olmayan faturaları da hesabınızdan otomatik olarak ödeyebilirsiniz.
  • Dilerseniz sadece otomatik fatura ödemelerinde kullanılmak üzere Kredili Mevduat Hesabı açtırabilir, hesabınızda yeterli para bulunmasa bile faturalarınızın zamanında ödenmesini sağlayabilirsiniz.

Tıklayın, illere göre fatura ödeme talimatı verebileceğiniz diğer kurumları hemen öğrenin!

Ödemelerinizi yoğunlukla çek keserek yapıyorsanız, Sürekli Çek Basım Programı'nı kullanarak çeklerinizi otomatik olarak hızlıca üretebilirsiniz.

Program operasyonel iş yükünüzü azaltır ve kişisel hataları en aza indirir.

Sürekli Çek Basım Programı'nı kullanarak kestiğiniz çekler; veri ithal/ihraç edebilme özelliği ile kullanılan muhasebe programlarına entegre olur.

Sürekli Çek Basım Programı'nı kullanabilmek için gerekli olan sistem ve donanım gereksinimleri:

  • CD/DVD/Disket sürücü
  • Windows İşletim Sistemi (95, 98, 2000, NT 4.0, XP Pro, Vista)
  • Dot Matrix yazıcı
  • Lazer Yazıcı
  • Püskürtmeli yazıcı

Sıkça Sorulanlar

Firmayla banka sistemlerinin entegre edilmesini sağlayan Çek Entegrasyon Sistemi; firmaların yaptıkları satış karşılığında toplayacağı çeklerin muhasebe ve çek sistemlerine ilk girişinin yapılmasıyla akıbet bilgilerinin girişinin getirdiği operasyonel yükü azaltır.

Çeklerin taşıma riski ortadan kalkar, çek takibi kolaylaşır.

Sıkça Sorulanlar

Nedir?

Firmanızın sürekli olarak ürün satışı yaptığı ve devamlılık gösteren müşterilerinden (bayilerinden) yapacağı tahsilâtların, bankamızdaki hesaplar üzerinden otomatik olarak gerçekleştirilmesi işlemidir.

Ne işe yarar?

Sisteme dahil ettiğiniz müşterilerinizin (bayilerinizin) ödemelerine ilişkin fatura bilgileri, şirketiniz ile bankamız arasında kurulan sistem aracılığıyla Finansbank'a transfer edilir.

Böylece alacaklarınız; çek ya da senede bağlanmamış olmamaları koşuluyla, bayilerinizin hesaplarından, ödeme gününde otomatik olarak firmanız hesabına aktarılır.

Avantajları nelerdir?

  • Bayilerinizden yapacağınız nakit tahsilâtlarınızı güvenli ve risksiz olarak gerçekleştirmenizi sağlar.
  • Bayilerin kredilendirilmesiyle faturalı alacakların ödenmesi garanti edildiği için firma, nakit akışını önceden bilir.
  • Çeklerle ilgili operasyonel iş yükü ve mali kayıplar ortadan kalkar, tahsilâtlar ile ilgili iş yükü sıfırlanır.
  • Bayiler, ödemelerindeki operasyonel yükten kurtulur ve hesaplarında faturaları karşılayacak kadar tutar veya kredi limiti bulunduğu takdirde sistem firma adına otomatik tahsilât, bayi adına ödeme yapar.
  • Bayi ödemelerinin takibi kolaylaşır; gerekli her türlü bilgiye on-line, real-time ulaşılmasını sağlar.

Sıkça Sorulanlar

Nedir?

"Toplu Havale Sistemi", gün içinde çok sayıda havale ile ödeme yapan müşterilerimiz için geliştirilen ve ödemelerini otomatik olarak yapmalarını sağlayan bir sistemdir.

Avantajları nelerdir?

  • Havale ve EFT işlemlerinin takibini telefonla takip etmenize gerek kalmaz.
  • Operasyonel iş yükünüzü önemli ölçüde hafifletir.
  • İşlemlerde gecikme yaşanması riski kalmaz.

Sıkça Sorulanlar

Nedir?

Havuz Sistemi, bir veya birkaç şirketin bankamızın çeşitli şubelerinde bulunan artı veya eksi bakiyeli hesaplarının hesap bazında değerlendirilmesini sağlayan bir sistemdir.

Avantajları nelerdir?

Havuz Sistemi, firmanızın çeşitli şubelerimizde farklı hesaplarda bulunan veya diğer banka hesaplarından Finansbank hesaplarına yönlendirilen tüm tutarların belirlenen bir saatte ve sizin belirleyeceğiniz bir Finansbank hesabında değerlendirilmesini sağlar.

Sıkça Sorulanlar